ME GUSTA !

Sunday, December 18

happy :)

ASSALAMUALAIKUM stalkers !
ok bagus . minngu lepas amat happy . ya serius ! jyeahhhhh . aku dah habis SPM , aku enjoy dekat genting dengan kawan2 , dan enjoy sambut birthday aku yg ke-17 dengan family . yoshhhhh . makaseh kakak noh , kek tuu memey sedap . pejam celik pejam celik dah tua aku rupanya . pejam celik pejam celik dah habis SPM rupanya . sebelum aku pejam tak celik celik baik aku enjoy dengan hidup aku . dikelilingi oleh orang yang aku sayang , tataw depa sayang aku ka dakk . brr  =..= . ayat shiall ~~

meh aku post sikit gambo kat genting . memang best . kami jalan 5 org kami jaa . shopping,main mnatang kejadah tuu semua hanya LIMA orang . tak kacau hidup orang lain pun . sayang seribu kali sayang che din tak dapat ikut . misss you sayang . dya ikut family dya pi cameron highland . heeee :) enjoy kawan . jangan sedih atau jeles kalau gambaq kami tadakk hang,nanti kita tangkap sekali noh ><















kemudian kami turun KL , masuk petrosains , shopping sikit dekat bukit bintang , jalan masjid india apa bagai dan terus balik . habis cerita . mueheheehehe .





^^COOL STORY ? STOP ! YOU'RE A WHORE !



                                                                                     

No comments: