ME GUSTA !

Wednesday, November 2

especially for both of you !

asslamualaikum..
kali ni post tak nak panjang panjang..just nak cakap,hari tuu dua besfren aku nih mintak aku tujukan lagu Fobia Cinta..diorang suka lagu tuu..so dya org mintak aku tukar lagu blog,so that bila dya orang bukak blog aku,teruih dgaq lagu tuu..nyahahahahah ~.~ GTH ! apo apo jelahhh..aku buat jugak untuk korang berdua nahh =..= even aku tak minat lagu tuu,sapa nyanyi punn aku tataw laa..klau tak silap NASHRIN kot..biar laa..buat kena mengena dgn famili aku punn..ok,,dah cukup kau mencarut dalam post nie fauzi ! cukup ! jum tido...






                                      

nah ! lagu blog nie aku tujukan untuk ampa dua ! lea & wanie >< !



^^ G----> I'd love you even if you were so UGLY that everyone died ! bye salam ! =)

No comments: