ME GUSTA !

Tuesday, October 11

melting melting !

guys ! asalamualaikum..


ahhhhh..tgk tgk kat atas tuu..kan bagus kalau ada somebody yang cakap dekat aku mcm nie..yang pastinya kalau LELAKI yang cakap mcm nie,awal awal lagi aku reject..sudah semestinya..meremang pulok bulu roma aku...haishh ! don't ever judge the book by it's cover ok..even aku mcm ni pown,iman aku masih ada taw dak ?! takkan pernah aku  nak terpesong dari karma..nasib baik ada kawan kawan yg memahami,dia orang taw perangai aku mcm ni dan aku harap korang dapat terima aku seadanya..ayat sedih ! cukup cukup lar  = ='' shit ! ~.~ lupakan...sambung kembali pada topik asal..agak agak umuoq brapa plak aku akan kahwin ? dengan sapa ? minah rempit kah ? cikgu tadika kah ? or just a simple person that can bring me joy and happiness ?   >< maybe..harap harap nye begitulah nye bunzzz !





teringin pulak rasanya nak tgk bakal suami isteri kawan kawan aku sendiri...kan best kalau dapat tgk masa depan...what will happen in our own future huh ? ada sapa sapa buleh bagitaw aku ? = = ?...sorang pown tadak,hampeh >< memang takkan ada pun,,bodoh pulak pertanyaan aku..harap masa depan kita semua bermakna la noh ! i hope so. ^^ caetttttt ! nak masa depan cerah konon,SPM pown aku terhegeh-hegeh >< dok buat seronok lagi,padahal tinggal sebulan jaa lagi kot ! seram seram seram ! HAR HAR HAR ! takut pikiaq masa depan..apa akan jadi pada kehidupan kita..apa jugak akan jadi pada kehidupan org org yang kita sayang..dalam hidup aku,tak pernah lagi aku hilang org yang tersayang..yang terdekat lar..bersyukur sgt sgt ! harap semua dipanjangkan umor...aku doa mcm mana pown tapi kuasa ALLAH aku tak bole challenge..kaw ingat aku lagend ka nak lawan tuhan ? brrrr = ='' dah lar..aku tak maw dah pikiaq benda buruk buruk nie..satni banjir pulak jadinya..dah dah..bubye..enjoy your day peeps ! 


REMEMBER ! 
good friends are like STAR** you don't always see them,but you know they're always there..^^ 

No comments: