ME GUSTA !

Thursday, October 13

helloomissduh !

hey peeps..assalamualaikum



ahhh..tataw knapa..hari nie aq rasa lain gila..mood semua lari habeh..nak kata tensen admate ? ada sikit..tensen kimia ? kami tak blajaq dengan mafia hari nie..tensen fizik ? jauh sekali,cikgu fizik too baik dengan kami..then apa punca semua nie ? aq pown tataw sebenaqnya...nak sembang ngan kawan kawan punsss rasa tadak mood gila..dari pagi kat skola sampai malam.,serba tak kena aq rasa...nak tidoq pown bermasalah...dunia dunia~~ yg cikgu pown,.time time nie lar nak buat seminar mnatang kejadahh..lagi tensen...1 lagi,kisah kawan-kawan..dari petang tadi aku dok pikiaq pasai hang,..tataw pasepa..lepaih pikiaq pasai hang,teruih emosi tak stabil ! HAR HAR HAR ! yang pastinya aku tak datang PERIOD.. = = mybe hang dah ganggu perasaan aku kot..aku bukan suruh hang layan aku macan anak SHULTAN tapi jgn pernah layan aku macan anak SETAN jugak ! jgn pernah~~ tak suka..rasa tak dihargai gila >< serius...bestfren hang tuu pown sama jugak,,,aku tak suruh pown dia senyum and sengih kat aku tiap tiap hari,,tapi  at-least hormat..hang tolong habaq kat dya,,klw dya tamaw hormat aq pown,,tolong larr tegoq and mesra sikit dengan _ _ _   _ _ _ _ _ _ _ . bukan dya tak pernah kenai minah nie dulu...aku tataw knapa dya berubah dengan drastiknya..ok..dah dah..aku tamaw pikiaq pasai hang,,and aku tamaw pikiaq pasai besfren hang too jugak...jgn bagi aku 'PANGKAH' hang hang sekalian nih suatu hari nnti...






^^always remember G-----> you've got an enemie(s) ? GOOD ! that means you actually stood up for something in your life !

No comments: