ME GUSTA !

Wednesday, September 7

dari MATA turun ke HATI..= = ?

yeah ! title blog penuh dengan tanda tanya..maww dok kata aa..3 ribu pasang MATA bertentangan dengan sepasang MATA aq jaaa..HATI dok meraung maluuuuuuuuuu...hhahaahah..bila ? masa aku kena naik pentas tadii...punca ? hahaha..punca paling bodoh di dunia.sbb nya aku pi kantin beli air TEH AIS waktu p&p...hare ...mcm mana aku boleh kantoi tataw aa..dok sedapp minum air tuu dengan MUHD HAZLAN BIN HAJI ABDUL HALIM , depan kelas 503 pulak,mmg tak kantoii rr.hahahaah...mula mula mmg tak kantoi,serius..tapi sedang elok 'ehem ehem' lalu dekat laluan sebelah kelas tersebut..aku pi riuh pulak sembang..hadoiiiiiiii..! pasai pa yg mulut aq tak diamm ja time touhh..haeh =..='' then, bila 'ehem ehem' pandang jaa mata kami, jeng jeng jeng ! KAMI dua pown usha panaih balik dekat 'ehem ehem' tuuu..wakakaakakaak XD tuu yg boleh kena tuu..'ehem ehem' siap bagi amaran ''esok ampa dua naik pentas noe'' hahaah..rancang tak maw pi skola dah keesokann harinya,tapi tak smpai hati tgk member aku kena sorang sorang dyaa..hahaha..btw.mmg kes nie akan ku ingat sampai aku mati...kenangan time time nak habehh skolah dah niee..jadi 'budaxx nakal'..nasib larr tak kena isi borang salah laku..(klw beli ayaq pown kena borang slah laku,,mampuih lar budax budax sungai layaq mati kehausan)..haha..dah larr,,aku tak laqat nak tulis panjang panjang..bnda nie insyaallah takkan berulang lagii.,hahahahaah..

 
lebih kurang macam nie larr muka kami beratur ataih pentas tadi..malu sikit jaa..weeeeeee..=..= *ayat keramat nurhanis isa = 'lupakan'...harharhar..bukan ada pasaii...tak biaq aa..=)






No comments: